מה לומדים בקורס סייבר?

כמובן שהתשובה משתנה בהתאם לסוג הקורס. אז רגע לפני שנרחיב אודות התוכן הנלמד בקורסי הסייבר הנפוצים, נדגיש את הדבר החשוב ביותר לדעתנו – תרגול וידע מעשי. קורס מקצועי אשר חייב להקנות לבוגריו ידע כלים מעשיים במגוון טכנולוגיות הנדרשות על מנת להשתלב בשוק העבודה. על כן, מקפידה סייברפרו לשלב בכלל הקורסים, הסדנאות ותוכניות ההכשרה שלה סימולטורים, מעבדות ותרגולים אשר נועדו להבטיח כי בוגרינו אכן יוצאים אל שוק העבודה עם ארגז הכלים הנדרש להשתלבות מהירה ומוצלחת.

אלו מביננו אשר אינם בעלי רקע טכנולוגי משמעותי ידרשו בסבירות גבוהה להתחיל את הכשרתם בלימוד תחומי המבוא, אשר הינם תשתית הידע הנדרש לכניסה לעולם הסייבר.

אז מה לומדים בקורס מבואות סייבר? כל מה שצריך לדעת על מנת להשתלב בהצלחה בתוכניות לימוד סייבר מתקדמות:

תשתיות ותקשורת רשתות

קורס ניהול רשתות מקנה את בסיס הידע הנדרש למגוון תפקידים בעולם ה-IT וכבוגריו תהיו זכאים לגשת למספר גדול של הסמכות בינלאומיות מוכרות. כמו כן, יקנה לכם הקורס את הידע והכלים הנדרשים להתקדם לקורסי הסייבר שלנו בדרך לתפקידי מפתח בעולם הסייבר. הנושאים המרכזיים בהם עוסק יעסוק הקורס הינם Microsoft, Microsoft Server, Networking, Linux & Firewalls הוא יכין את בוגריו לקראת מספר הסמכות בינלאומיות מובילות CCNA, MTA, CCSA & Network+.

תכנות בשפת פייתון (Python)

Python היא משפות התכנות המבוקשות ביותר בשוק כיום והשפה הנפוצה ביותר בתחום הסייבר. Python הינה שפת תכנות מגוונת אך אם זאת פשוטה להבנה וליישום. חשוב לציין כי Python אינה מוגבלת לעולם הסייבר בלבד וכי הביקוש אליה רק הולך וגדל ככל שמאמצות אותה חברות מובילות נוספות דוגמת יוטיוב, אינסטגרם, ועוד.

Cyber Essential

מבוא מקיף לעולם הסייבר המציג בפירוט את הידע הנדרש להבנת עולם האיומים והסיכונים בטכנולוגיות המידע בשנים האחרונות: מבנה “שרשרת ההרג” (Cyber kill chain), עולמם של התוקפים ,מניעי התוקפים , דרכי ודפוסי פעולתם.

מסלולי הכשרת סייבר

בעלי רקע טכנולוגי ובוגרי תוכנית מבואות הסייבר שלנו יוכלו לבחור באחת ממסלולי ההכשרת הסייבר המתקדמים שלנו:

Blue Team defender, מסלול מעשי המכין את בוגריו להתמודד בהצלחה עם האיומים העדכניים ביותר שיש למערכות המידע הארגוניות כיום, לנטר ולנתח תקשורת נתונים חשודה, לחקור נזקי פוגענים ועוד. בסיומו תדעו כיצד להגן ולאבטח מערכות מידע, לצוד אירועי חדירה ולזהות התקפות שמתרגשות לבוא. לקראת השתלבות בתפקידי מפתח כגון: Incident Responders, מפעילי SOC, אנליסט סייבר וחוקרי סייבר.

Red Team Expert, מסלול מעשי המכשיר את בוגריו לפעול באופן פרואקטיבי על מנת לגלות פרצות אבטחה, לחסן את הארגון מפני התקפות מבחוץ ומבפנים ולסגור כל נקודת חולשה אפשרית. בסיומו תדעו כיצד לתכנן, לבצע ולזהות פרצות אפשריות במערכות מידע ובמערכיי תקשורת, לזהות נקודות חולשה בארגון ולבנות אסטרטגיות הגנה שיחסנו את הארגון. לקראת השתלבות בתפקידי מפתח כגון: בודקי חדירות, חברי צוותים אדומים וחוקרי פגיעויות.

סדנאות סייבר לאנשי מקצוע

לאנשי סייבר מנוסים ובוגרי מסלולי ההכשרה שלנו אנו מציעים מגוון סדנאות מעשיות ממוקדות בנושאים מקצועיים שונים. הנכם מוזמנים להתרשם ממגוון הסדנאות שלנו כאן.